2 Vastaukset uusin vastaus kohteessa 18.4.2018 9:34: vastaaja Kirsi Palmroos

    Netvisor ID - kirjautuminen ei onnistu

    Kirsi Palmroos

      Onko Netvisor ID:ssä jotain ongelmaa ollut eilen ja tänään.

      Kirjautuminen lähtee ihan ok päätteellä, mutta kun yritän vahvistaa kirjautumiseni kännykällä, saan ilmoituksen "Netvisor ID pysähtyi". Vaihtoehtona on avata sovellu uudelleen, jolloin saan ilmoituksen "Netvisori ID pysähtyy toistuvasti" ja sulje sovellus.

      Sekä kännykkä, että pääte on suljettu ja avattu uudelleen, ei vaikutusta.

        • Re: Netvisor ID - kirjautuminen ei onnistu
          Rane Olsen

          Moi Kirsi,

           

          Eilen tuli ainakin Android-puhelimiin päivitys tuohon Netvisor ID -appiin, eli päivitykset kannattaa tarkastaa oli puhelin sitten Android tai iOS.

          Muutoin näissä tapauksissa sitten täytyy seurata tätä prosessia:

           

          Mitä teen, jos Netvisor ID- sovellus ei toimi?

          Mikäli Netvisor ID- sovellus ei jostain syystä toimi, kokeilethan ensin seuraavia toimenpiteitä:

          1. Poista Netvisor ID- tili Netvisorista kohdasta Omat perusasetukset

          2. Poista Netvisor ID- sovellus puhelimestasi

          3. Lataa Netvisor ID- sovellus uudelleen

          4. Tee käyttöönotto uudelleen

          Jos yo. toimenpiteet eivät auta, olethan tukeemme yhteydessä, ja jos mahdollista, niin kerro Versio- sekä Support ID- koodit. Nämä koodit löytyvät Asetukset- ja ohjeet- valikon vasemmasta alalaidasta. Jos näitä tietoja ei ole mahdollista antaa, kerrothan tuellemme mikä puhelimen merkki, malli ja käyttöjärjestelmän versio on kyseessä.

          Nämä toimenpiteet voidaan suorittaa myös, kun puhelinta vaihdetaan.

          Versio- ja support -tiedot löytyvät täältä:

          SupportID1.png

          SupportID2.png

          2 / 2 henkilöä piti tätä hyödyllisenä