1 Vastaus uusin vastaus kohteessa 30.6.2017 10:51: vastaaja Juha Kaksonen

    Osoiteen poisto asiakkaalta

    Kirsi Palmroos

      Olemme käyneet Severassa asiakkaita läpi ja meillä on muutama vanhentunut osoite, jotka pitäisi poistaa.

      Kun yritämme poistaa osoitetta, antaa ohjelma virheilmoituksen "Tapahtui virhe. Ylläpidolle on lähetetty viesti. Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudestaan"

      Osoitteeseen ei ole kytkeytyneenä henkilöitä.

      Mutat tuli mieleen, että jos osoitetta on käytetty esim. tarjouksessa, niin voiko se aiheuttaa virheen?

      Ja jos aiheuttaa, niin mistä selvitämme, mihin ko osoite on kytkeytynyt?

        • Re: Osoiteen poisto asiakkaalta
          Juha Kaksonen

          Hei Kirsi,

           

          kiitos yhteydenotostasi!

           

          Tuon virheen aiheuttaa juurikin se, että kyseistä osoitetta käytetään tarjouksella. Suoraan raportin kautta ei saa haettua millä tarjouksella kyseinen osoite on käytössä, mutta uusi - raportti - tarjoukset avulla saat rajattua tarjoukset asiakkaan mukaan ja avaamalla tarjouksen, näet mikä osoite tänne on määritetty. Tähän liittyen meillä on aiemmin avattu kehitysehdotus, että tuo virhe kertoisi tarkemmin, miksi osoitteen poistaminen ei onnistu.

           

          Mukavaa viikonloppua!

          1 / 1 henkilöä piti tätä hyödyllisenä