5 Vastaukset uusin vastaus kohteessa 19.12.2016 15:18: vastaaja Juha Kaksonen

    Kun suljen Casen tai inaktivoin Accountin Severassa, kulkeutuuko tieto Netvisoriin, eli sulkeutuuko Case ja inaktivoituuko Account automaattisesti Netvisorin päässä?

    Johanna Ruhala

      Nyt alustavasti näyttäisi, että näin ei ole. Haluaisimme inaktivoida kaikki Accountit, jotka eivät tällä hetkellä ole aktiivisia ja sulkea keissejä sitä mukaa kun niille ei enää tehdä työtä, jolloin toiveena olisi, että niitä ei myöskään löytyisi Netvisorin päästä kun esim. ostolaskuille merkitään keissejä (jotta ei voida käyttää sulkeutuneita keissejä tosiaan). Mutta pitääkö Accountit käydä manuaalisesti sulkemassa vielä Netvisorinkin päässä? Ja yksittäisiä Caseja Netvisorin päässä ei edes pysty sulkemaan, vai enkö vain ole löytänyt oikeaa reittiä?