1 Vastaus uusin vastaus kohteessa 3.11.2015 10:53: vastaaja Juha Kaksonen

    asiakkaalla useampi verkkolaskuosoite

    Sanna Niittymaa

      Asiakkaalla on laskusta riippuen eri verkkolaskuosoite. Voinko lisätä nämä molemmat saman asiakkaan alle?

        • Re: asiakkaalla useampi verkkolaskuosoite
          Juha Kaksonen

          Hei Sanna,

           

          Kiitos viestistäsi!

           

          Severassa ei ole mahdollista lisätä kuin yksi verkkolaskuosoite per asiakas. Jos teillä on tarve lähettää laskuja asiakkaalle useammalla verkkolaskuosoitteella, tulee verkkolaskuosoite muuttaa manuaalisesti asiakkaalle ennen laskun lähetystä.

           

          Asiakkaillamme on kuitenkin mahdollisuus vaikuttaa siihen, miltä palvelumme tulevaisuudessa näyttää: Visma Solutions Communitysta löytyy tuoteideointiosio, jonka kautta asiakkaiden ideat ovat kommentoitavissa ja äänestettävissä. Löydät tuoteideoinnin täältä: Severa-tuoteideointi

           

          Miten tuoteideointi toimii?

          Pidämme kaikki annetut ideat julkisena, jolloin kaikki käyttäjämme voivat seurata mitä muut ideoivat ja kommentoimalla parantaa tai syventää annettua ideaa.

           

          Äänestä ja vaikuta!

          Voit myös äänestää toisten käyttäjien ideoita (1 ääni/idea). Äänestyksen avulla näemme, kuinka ison käyttäjäryhmän mielestä idea on hyvä ja tarpeellinen.

           

          Miten ideat käsitellään?

          Idea nousee käsittelyyn, kun se on saanut enemmän kuin 10 ääntä. Emme yleisesti käsittele ideoita alle mainitun äänimäärän. Käsittelyyn pääsy ei merkitse automaattisesti idean hyväksyntää ja toteutusta sellaisenaan.

          1 / 1 henkilöä piti tätä hyödyllisenä