0 Vastaukset uusin vastaus kohteessa 30.3.2015 12:28: vastaaja Rosa Salomaa

    Verkkolaskut.fi: Miksi en näe saapuneita ostolaskuja?

    Rosa Salomaa

      Tarvitset admin-käyttöoikeudet ostolaskujen näkemiseen.

      Uusia laskuja haetaan aina sisäänkirjautumisen yhteydessä, joten jos olet saanut sähköpostiviestin saapuneesta laskusta, mutta se ei vielä näy tililläsi, kirjaudu ulos tililtäsi ja uudelleen sisään. Laskun pitäisi nyt näkyä Laskuhallinta -sivulla kohdassa Ostolaskut.

      Jos tämä ei auttanut, tulee sinun käydä siirtämässä ostolaskujen noudon aikaleimaa. Siirrä ostolaskujen noudon aikaleimaa taaksepäin kohdassa Asetukset > lisäasetukset > Laskujen vastaanotto. Huom! Aikaleima tulee siirtää ostolaskun saapumista edeltävään aikaan, esimerkiksi muutamalla tunnilla taaksepäin. Kun aikaleima on tallennettu, kirjaudu vielä kerran ulos ja uudelleen sisään tilillesi.

      Screen Shot 2015-03-26 at 16.29.14.png