0 Vastaukset uusin vastaus kohteessa 30.3.2015 12:28: vastaaja Rosa Salomaa

    Verkkolaskut.fi: Miksi verkkolaskun lähetys epäonnistuu?

    Rosa Salomaa

      Jos olet tarkistanut verkkolaskuosoitteen asiakkaalta ja kaikki tiedot ovat oikein, mutta lasku ei silti lähde, lähetysvirhe johtuu todennäköisesti siitä, että verkkolaskuosoitetta ei löydy Maventan reititystiedoista (Tieke).

      Voit tässä tapauksessa ohittaa tämän määrittelemällä Verkkolaskut.fi-palvelun asiakastiedoissa asiakkaan operaattorin alasvetovalikosta. Muutoksen jälkeen lasku pitää avata muokkaukseen, tallentaa ja lähettää uudelleen.

      Screen Shot 2015-03-25 at 09.06.01.png

      Huom! Pankkioperaattorit näkyvät operaattorivalikossa, kun pankkiverkkoyhteys on avattu.