Kolme ensimmäistä askelta

Versio 4

Joten, olet siis uusi täällä. Tervetuloa!

Saatat tuntea paikan sekavaksi ja olla hieman hämilläsi, mistä on kysymys. Mutta ei hätää, minä olen täällä auttamassa sinut alkuun.

three primary shoes1.jpg

ALOITA TÄSTÄ:

1. Pistä profiilisi kiiltämään. Profiilin muokkaus
    • Lisää kuva itsestäsi, tiimistäsi, työpaikastasi. Itse asiassa lisää kuva koirastasi, harrastuksestasi tms. Me haluamme oppia tuntemaan sinut. Jos olet huolissasi yksityisyydestäsi, niin lisää kuva vaikkapa pitämästäsi maisemasta. Muista vaihtaa oma kuva myös avatariin!
    • Jaa ammattitaitosi, koska olet hyvä siinä mitä teet ja tiedät sen. Kaikki ovat hyviä jossain. Tämä lista on tärkeä, kun toinen ammattilainen etsii tietoa esim. raportoinnista tai kirjanpidosta, joten hän tietää puhua asiasta kanssasi.

2. Löydä sinun alueesi / ryhmäsi ja seuraa sitä. Vinkit hakutoiminnon käytölle Communityssä

• Jokaiselle löytyy alue / ryhmä johon kuuluu. Löydä ensimmäinen alueesi / ryhmä etsimällä tuotteen nimeä jota käytät, tai etsimällä oman ammattisi puolesta kiinnostavia asioita.

3. Kysy rohkeasti ja osallistu keskusteluun. Uudet käyttäjät - Ensiaskel sisällön luomiseen

• Jokainen tarvitsee tietoa. Saa ja löydä ratkaisuja haasteisiisi muiden ammattilaisten avulla ja kehity kanssamme. Ei ole lainkaan mahdotonta, että saatat löytää uusia näkökulmia asioihin.